اخبار

برگزاری نشست مشترک سرپرست معاونت اقتصادی اتاق تعاون ایران با دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر

سرپرست معاونت اقتصادی اتاق تعاون ایران گفت: ارتباط دهی زنجیره تولید و شبکه توزیع بخش تعاون در خصوص قند با حذف واسطه ها، چگونگی استفاده از ظرفیت اتاق تعاون ایران در بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان این حوزه  در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق تعاون ایران و انجمن قند و شکر بررسی می شود.

نشست مشترک سرپرست معاونت اقتصادی اتاق تعاون ایران با دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر با هدف آشنایی با ظرفیت های طرفین و افزایش تعاملات فی مابین، در محل اتاق برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، در این نشست ، رضا وفایی یگانه؛ سرپرست معاونت اقتصادی اتاق تعاون ایران به ظرفیت های بخش تعاون در حوزه توزیع کالاهای اساسی و دارا بودن ۶ هزار فروشگاه  در قالب کارگری، کارمندی و فرهنگیان و پوشش دهی گسترده آنها اشاره کرد و گفت: بزرگترین مزیت بکارگیری این ظرفیت بخش تعاون، استفاده از بازده نسبت به مقیاس است که باعث می شود قیمت برای مصرف کننده نهایی کاهش یابد.  وی افزود: همچنین همکاری اتاق تعاون و انجمن قند ایران علاوه بر حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها، باعث می شود نظر به جایگاه و کرسی های مهم اتاق، تصمیم گیری های مربوط به تولید کنندگان این حوزه نیز مؤثرتر صورت گیرد.

اکبری؛ دبیر انجمن  صنفی کارخانه های قند و شکر  نیز در این نشست، ضمن استقبال از حذف واسطه ها در حوزه توزیع قند، جهت افزایش تعاملات فی مابین اعلام آمادگی کرد. در این نشست، مقرر شد ارتباط دهی زنجیره تولید و شبکه توزیع بخش تعاون در خصوص قند با حذف واسطه ها، چگونگی استفاده از ظرفیت اتاق در بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان این حوزه  در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق تعاون ایران و انجمن قند و شکر مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *